miercuri, 8 ianuarie 2014

Gorj Domino alaturi de Nicu


baiat-caz-umanitar-MOLDOVA
Nicu Pavil este un tânăr de 20 de ani din Botoşani, care a fost diagnosticat cu neurinom acustico-vestibular stâng, o tumoare situată între centrul auzului şi creierul mic, care-i va afecta definitiv capacitatea de a percepe sunetele lumii.
baiat-caz-umanitar-Moldova-2Dragostea lui Nicu Pavil a fost şi este muzica. Pentru muzică s-a pregătit, absolvind, chiar în această vară, cursurile Liceului de Artă „Ştefan Luchian” din Botoşani. Nicu are nevoie de bani pentru a rămâne în viață.  Pentru familia lui Nicu, vestea că și fiul cel mare este grav bolnav a căzut ca un trăsnet, având în vedere că fetița lor este diagnosticată cu dezlipire de retină. Nicu Pavil ne-a scris pe adresa redacției în speranța că, în urma publicării poveștii sale tragice, gorjenii cu suflet îl vor ajuta: „Am studiat muzica la instrumentul muzical tubă. Totul a început în dimineața zilei de 13.10.2013, când am leșinat. Am crezut că am doar o cădere de calciu deoarece anul trecut în luna iunie mi s-a întâmplat la fel. Părinții m-au dus în urgențe deoarece din cauza căderii aveam dureri în zona capului. Analizele de sânge au ieșit toate bune, dar vestea cea rea a fost pe data de 15, când am primit rezultatele de la RMN. Rezultatele au fost pentru mine sfâșietoare. Am fost diagnosticat cu neurinom acustico-vestibular stâng. I se mai spune și SCHWANNOM. Atunci totul parcă a căzut peste mine. Nu știam cum să reacționez și ce să fac. M-am întristat și mai tare decât eram când am aflat și prețul intervenției chirurgicale care va fi efectuată în Germania, în Hannover, dar costă aproximativ 45.000 euro, bani pe care părinții mei nu îi au acum. Am mare nevoie de bani”, a scris Nicu Pavil.

Donații
Numerele de contact:
0751.563.609 mama (Rodica)
0755.837.153 tata (Nicu)
Donațiile se pot face online folosind platforma https://secure.mobilpay.ro/buy-product/igfybt
sau direct în cont:
Pavil Vasile Nicolae la BCR
RON RO09RNCB0312126445850001
EURO RO79RNCB0312126445850002
surasa:Gorj Domino

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu