joi, 9 ianuarie 2014

Timisorenii alaturi de Nicu


Site-ul pentrutimisoara.ro s-a alaturat campaniei umanitare :"Sa-l ajutam pe Nicu!" cu un articol in presa locala.Le multumim din suflet pentru intelegerea si dragostea acordata!

La 19 ani, un băiat din Botoşani a primit verdictul unei tumori pe creier. Pentru familia lui, vestea a căzut ca un trăsnet, având în vedere că fetița lor este diagnosticată cu dezlipire de retină, de la vârsta de 8 luni. 
“Totul a început în dimineața zilei de 13.10.2013 când la orele dimineții mi-am pierdut cunostiința.Totul s-a întâmplat într-un timp foarte scurt. Am crezut că am doar o cădere de calciu, deoarece anul trecut în luna iunie mi s-a întamplat la fel. Ma pregăteam să plec și dintr-o dată, în fața oglinzii în baie, am căzut. Părinții m-au dus în urgențe, deoarece din cauza căderii aveam dureri în zona capului. Credeam că este doar o simplă lovitură la cap din cauza căderii și pe loc nu m-am îngrijorat. Mama a crezut că durerea de la cap este de la inima. Două idei diferite și nici una dintre astea nu era bună. Am ajuns în urgențe, iar acolo m-au întrebat ce s-a întamplat, iar eu le-am povestit. Doamna doctor m-a consultat și nu i-a plăcut că obrazul drept nu îl simțeam. Atunci m-a internat. În dimineața zilei de 14.10.2013 mi s-a recoltat sânge, iar la amiază mi s-a făcut RMN-ul. Analizele de sânge au ieșit toate bune, dar vestea cea rea a fost pe data de 15, când în timpul amiezei am primit rezultatele de la RMN. Rezultatele au fost pentru mine, sfâșietoare. Am fost diagnosticat cu Neurinom acustico-vestibular stâng. I se mai spune și SCHWANNOM”, povestește Nicolae Vasile Pavil (Nicu).
Situația familiei este una cât se poate de dificilă, iar dragostea pentru copilul lor nu le poate asigura părinților suma necesară pentru a-l trimite pe Nicu la operația de care are mare nevoie: tatăl în șomaj, mama – infirmieră.
“Suntem o familie obișnuită, cu alte necazuri. Sora mea este și ea diagnosticată cu dezlipire de retină, fiind la școala specială la Târgu Frumos. Părinții fac tot posibilul să ne ajute atât pe ea, cât și pe mine acum, dar este o sumă colosală și avem nevoie de ajutor”, susține Nicu.
Părerile medicilor sunt împărțite. Riscurile sunt foarte mari în țară, din cauza faptului că nimeni nu garantează că va fi o operație fără complicații și cu sechele după intervenție.
“Am aflat de prof. dr. Madjid Samii, care este un neurochirurg extraordinar. Acesta are o clinică în Germania. Cei care s-au operat la el au toți cuvinte de laudă la adresa lui, deoarece nu au rămas cu sechele”, spune Nicu.
Numai că această intervenție chirurgicală ajunge la suma de peste 40.000 euro! O sumă imposibil de asigurat de o familie cu doi copii bolnavi și al cărei singur venit este salariul de infirmieră al mamei. 
Până în prezent, cu ajutorul oamenilor cu suflet mare s-au strâns 20.000 de euro. Însă mai este nevoie de încă 25.000 de euro, necesari intervenției chirurgicale pe creier, pe care o va avea la sfârșitul lunii februarie 2014. 
Cei care doresc să ajute financiar o pot face astfel : 
CONTURI (deschise pe numele Pavil Vasile Nicolae ):
BCR: RO16RNCB0318076677910001 (Euro)
           RO40RNCB0579076677910002 (Lei)
telefon: 0751.563.609,  0755.837.153,  0754.427.151  -  pentru a înmâna direct banii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu